Před převzetím zboží od přepravce zkontrolujte, jestli není porušený obal (proražený karton, promáčknutí rohu krabice, poškození stahovací fólie apod.). Je-li zásilka poškozena, sepište o tom s přepravcem záznam a informujte nás.

Tel.: +420 778 969 196
e-mail: info@getmi.cz

Zavolejte nám i v případě uplatnění výrobních vad. Na většinu zboží se vztahuje obvyklá 2 letá záruční doma, u některého zboží je záruka prodloužena o několik let.

Podrobné informace najdete v článku Pokyny pro reklamace.

Postup reklamace

  1. Reklamace na prodejně

Reklamovat zboží můžete přímo na prodejně, kde jste si objednávku vyzvedli nebo zboží přímo zakoupili. Vezměte si s sebou fakturu nebo doklad o zaplacení.

  1. Online reklamace

Ušetřete si čas chozením na pobočku a vyplňte náš online formulář. Stačí doplnit informace o sobě a nákupu. Případně můžete doplnit i fotografie reklamovaného zboží. Formulář najdete níže.

Pak stačí zboží odeslat zpět na adresu naší provozovny:
MSO Trading, spol. s r. o.
E-shop GETMI.CZ
Za Humny 3302
697 01 Kyjov